VALD
Kva feiler det oss menneske?
Spørsmålet menneska aldri blir ferdige med
Kva feiler det oss? Eg meiner deg og meg men ikkje berre deg og meg
Eg meiner oss — menneska på jorda, jordbuarane vi som har levd her i hundretusenvis av år vi som lever vår tid på jorda
Kva feiler det oss? Kvifor er det største problemet framleis i dag at menneske utøver vald mot andre menneske?
Kvifor kjempar menneska framleis i dag mot fysisk vald, strukturell vald, økonomisk vald, seksualisert vald, psykisk vald, krig og spreiing av dødelege handvåpen?
Kvifor er det altoverskyggande problemet framleis i dag at vi ikkje har blitt meir siviliserte — etter så lang tid?
Om du likte dette, er kanskje dette av interesse:
English version:
Øivind H. Solheim er ein norsk forfattar og naturfotograf som skriv skjønnlitteratur, essays og artiklar som kan hjelpa andre å forstå livet, andre menneske og seg sjølv. Solheim har gitt ut seks romanar, tre sakprosa-bøker og ei diktsamling.
Du kan gratis lesa innhald på Medium.com ved å registrera deg her.
Du kan bli medlem av Medium og støtta forfattaren med referert medlemskap. Medlemskontingenten din støttar direkte Øivind H. Solheim og andre forfattarar du les. Du vil også få full tilgang til alt innhaldet på Medium: https://oivind47.medium.com/membership
